1 Mayıs 2013 Çarşamba

İKİNDİÜSTÜ ÜSKÜDAR



Bulaydım orada bir yerde ortasında şehrin

Ki şehre koşarak gelen adamı da düşündüm

Düşündüm de böyle oldum böyle gün ikindi

Vakit serseri bir kurşun gibi akıp gitmekte

Ben zarif bir halden zarif bir adamdan şiirler

Martılar ne güzel dalıp denize kanat açarak

Bir şairin selamıyla kelamıyla dalgalar.

 

Sevgilim bu dedim yaşıma başıma bakmadan

Çünkü öyleydi zaten sevgilimdi büyüdükçe

Beraber büyüyünce çocukları büyütünce

Ve tabii bu şehri büyütünce ellerimizde

Ne var ki serseri bir kurşun gibi vakitlerden

Ve vapurlardan, otobüslerden, yokuşlarından

Şehrin kaç yüzü varsa hepsini alıp yanımıza.

 

Şehri sevdik mi sevdik tabii sevdiğimiz gibi

Bir yağmur ıslanması eski sokak çarpması

Ne bileyim işte böylece geçip gidiyor derken

Evet, geçip gidiyor kalbimizi yaralı bırakarak

Çünkü böyledir hazırlanmaya doğru bir adımla

Eyvallah dedim güzelleşecek sonunda hayat

Eyvallah dedim öleceğiz nasıl olsa.

 

 

Nurettin Durman

29 Kasım 2012, Perşembe, 17: 42


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder