1 Mayıs 2013 Çarşamba

EMİNİM BUNLARI BİLİYORSUN




Yapmayın dediydim yapmayın gözlerimde yaş
Yanıma yöreme Nötron başımın ortasına Atom
Yetmediyse eğer bir kaç tane Hidrojen
Biraz şurada burada terör biraz fitne fesat! 


Hayat maalesef Deodorant parfümle geçiyor
Duman duman fabrika bacaları
Kimyasal atıklar metal öpücükler
Deniz kuşundan Petrol
Petrolden acıklı fotoğraf kareleri!

Şimdi bütün ince ayarları biz
Şimdi öfkeni ikiz kulelere bombalarını Bağdata
Tarihini OnBir Eylüle çevir...
Şimdi ben sesimle baş başa kalsam
Şimdi kimseler çıkmasa Merkür’e
Şimdi uzayda istasyon şimdi melekler görse
Şimdi çölün çektiği acı intikamını alsa!

Eminim bunları biliyorsun
İster parmağını salla ister kaş göz işareti yap
Kayıp bir şarkı gibi yüzüme bak beni korkut
Ben yüzüme değecek bir yüz olsun dediydim
Yüzüme kırk varilden zift yüzüme zehir yüzüme tafra
Arizona, Gobi Çölü, Büyük Sahra!

Haydi, sesini yak, şarkını öldür
Bu bir gönül yarasıdır unutma…



Nurettin Durman
19 Haziran 2007- 02: 02- Salı – 23: 40


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder